min odling

odling, stad och mat

Perlagonteater

1 Comment

Bild

Det blev nästan som en liten teater med pinniga perlagoner när de var tvugna att flytta bort från fönstret. Nu står de på skrivbordet på en och en halv meters fönsteravstånd och har små nya blad på gång allihop.

Author: minodling

Jag bor på Hisingen och har min odlingslott på 50 kvm precis runt knuten. Byabackens odlarförening heter föreningen som förvaltar området med lotterna. Jag (med hjälp av min familj) odlar grönsaker och blommor, men plockar också mycket vilt ätbart.

One thought on “Perlagonteater

  1. Hejsan! Du är min vinnare av vallmofrön! 🙂 Skicka en kommentar inne på min blogg med ditt namn och adress (som jag så klart inte publicerar) så kommer fröerna med posten! Ha en skön helg! Kram Kristina

Leave a comment